CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Ρολόι


Καλησπέρα σας φίλοι μου!
Τι κάνετε?

Πριν αρκετό καιρό η ταλαντούχα και πολύ γλυκιά puccarina μας έδειξε πως να φτιάξουμε  ένα ρολόι από μια κορνίζα ikea , μόλις το είδα το λάτρεψα και είχα πει πως κάποια στιγμή θα το προσπαθήσω.Έτσι μιας και ήμουν καλεσμένη σε ένα παιδικό πάρτυ μου ήρθε η ιδέα να το υλοποιήσω.


Και αφού τελείωσα με το ρολόι , σκέφτηκα να φτιάξω κάτι ακόμη έτσι ώστε να μπορώ να (αποθηκεύω) τα σκουλαρίκια μου , που πραγματικά είναι τόσα πολλά που πάντα είναι μπερδεμένα και ψάχνω να βρώ το ταίρι τους!






12 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφο και το ρολογάκι σου και η κοσμηματοθήκη σου! Χαίρομαι που "χρησίμευσα" κάπου ;) Σίγουρα ο δωρολήπτης θα το λάτρεψε! Αυτά τα shadow boxes του ικεα δεν είναι τρομερά για κατσκευές??? προσωπικά τα λατρεύω χιχι. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!ΚΑΙ Η ΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα έκανες και τα δύο πάρα πολύ όμορφα!!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλεια και τα δύο και πολύ χρήσιμα!! πολύ ωραία δουλειά ,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λενάκι φοβερές κατασκευές!! σούπερ ιδέες!!!και πολύ χρήσιμα!!!μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπραβο η εκτέλεση σου είνα αψογη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ μπραβο και ηθελα ενα μερος για να βαλω τα σκουλαρικια μ μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη μου, οι δημιουργίες σου είναι τόσο ωραίες!!! Εξαιρετική η ιδέα να κάνεις την κορνιζούλα σταντ για σκουλαρίκια! Καλή σου μέρα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου Ελένη μου! Τι κάνεις? Τι φοβερές ιδεες ειναι αυτές? Μπράβο σου! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ομορφα και τα δυο...η δευτερη ...πολυ εξυπνη και ομορφη ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφα και τα δύο!!!!Βασικά και τα σκουλαρίκια σου είναι πάρα πολύ όμορφα εκτός απο τις κατασκευες σου!!!!:-).....Εχω ενα τέτοιο shadow box ικεα που ακόμα να το αρχίσω....Λες να το κάνω ρολογάκι?Πολυ μου άρεσε σανιδέα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή