CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

mini album


Καλησπέρα σας φίλοι μου!!!
Ένα ακόμη αλμπουμάκι σε σχήμα μπούστο για μια φίλη που παντρεύτηκε πρίν λίγες μέρες!!Μου άρεσαν  τόσο πολύ τα χρώματα και τα χαρτιά  που πραγματικά το ευχαριστήθηκα όταν το τελείωσα , άφησα αρκετό χώρο για τις φώτο από το πάρτυ της νύφης, ελπίζω να αρέσει και εσάς!!!
DSC04452DSC04455DSC04469DSC04471DSC04456DSC04458DSC04460DSC04461DSC04464DSC04465DSC04472
Ετικέτες Technorati:

9 σχόλια:

  1. Τι όμορφο που είναι!!! πολύ ρομαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πωπω Λενάκι είναι υπέροχο!!Απίστευτες λεπτομέρειες και πανέμορφα χρώματα!!!Μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ!!χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά υπέροχα χαρτιά και υπέροχα διακοσμημένα. Μου αρέσει πολύ και είμαι σίγουρη ότι άρεσε και στη νύφη. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΝΕΙΡΙΚΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελενάκι , έχουμε καιρό να σε δούμε ......
    Εύχομαι να είσαι και να είναι όλα καλά!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ! Μπραβο σου, τα συνδύασες όλα πολύ ωραια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πολυ όμορφο και πρωτοτυπο!
    Καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή